Často kladené otázky

Jaké služby nabízíte?

Nabízíme firemní stravování, dovoz jídel, catering na akce a pronájem vybavení pro vaše firemní i soukromé akce.

Objednávku můžete provést telefonicky, e-mailem nebo přes náš kontaktní formulář na webu. U větších akcí doporučujeme rezervaci s předstihem.

Působíme v Praze, ale v případě větších akcí můžeme zajistit catering i mimo běžné oblasti. Kontaktujte nás pro více informací.

Přijímáme platby hotově, kartou, bankovním převodem a v případě firemních zákazníků nabízíme fakturaci.

Je možné získat individuální nabídku na míru?

Ano! Rádi se s vámi pobavíme o vašich potřebách a připravíme řešení přesně podle vašich požadavků.

Pronajímáme stany, stoly, židle, grily, výčepní zařízení, chladicí boxy a další cateringové vybavení.

U menších akcí stačí objednávka několik dní předem, u větších doporučujeme rezervaci alespoň 1–2 týdny předem.

Ano! Rádi s vámi sestavíme individuální menu podle vašich požadavků.